niedziela, 28 lutego 2016

Trudny początek...

Pewnie słyszeliście kiedyś, że początki są najtrudniejsze? Często słyszę to również ja, ponieważ lubię próbować nowych czynności. Szesnaście lat temu rozpocząłem tańczyć w zespole ludowym, kilka lat temu zacząłem robić zdjęcia, następnie nagrywać filmy na serwisie YouTube. Owszem na początku zawsze jest trudno, jeżeli nie miało się z tym styczności wcześniej. Myślę, że mi trochę pomożecie na początku i udostępnicie znajomym tego bloga, w końcu każdy musi się jakoś rozwijać. Kto lepiej oceni posty, jak nie Wy? 

Czy mam wystarczająco dużo energii na tworzenie wpisów regularnie? Bez Was czytelników nie będzie to możliwe, ponieważ to właśnie Wy dajecie autorom takiego powera do tworzenia postów. Mam nadzieję, że będę mógł na Was liczyć... Początek na blogu, również będzie dla mnie trudny, ponieważ lepiej czuję się mówiąc niż pisząc. Niestety nie mam wystarczającą ilość czasu, aby tworzyć video. Zbliża się matura, czasu jest coraz mniej. Wygadać się trzeba, więc postanowiłem zacząć pisać. Mam nadzieję, że mój blog przypadnie Wam do gustu. Grunt to się nie poddawać! Pozdrawiam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz